JOGA KLASYCZNA

Zajęcia jogi klasycznej są przeznaczone dla osób poszukujących równowagi między praktyką ciała i umysłu. Struktura zajęć zawiera elementy wyciszenia, praktyki sekwencji powitania słońca, wybranych asan oraz końcowego relaksu. Możesz również spodziewać się wprowadzania elementów pranajamy – ćwiczeń oddechowych oraz teorii jogi. Praktyka jogi klasycznej daje zarówno korzyści zdrowotne, jak i emocjonalne, a w dłuższej perspektywie poczucie większej harmonii we wszystkich aspektach życia. Na wieczornych zajęciach kilkaostatnich minut przeznaczamy na prostą medytację.

HATHA JOGA dla początkujących

Hatha Joga dla początkujących to zajęcia dla osób w każdym wieku i o każdej kondycji fizycznej. W spokojnej formie wprowadzają powoli w świat jogi. Nauka podstawowych asan, właściwych nawyków w jodze, umiejętności relaksowania ciała i usuwania stresu. Polecane dla osób, które zaczynają przygodę z jogą oraz dla tych, którzy po dłuższej przerwie chcą powrócić do praktyki.

VINYASA KRAMA JOGA

Vinyasa krama joga to stosunkowo łagodna odmiana praktyki jogi. Ćwiczenia są delikatne, nic nie robimy na siłę. Podstawą zajęć jest płynne wykonywanie ruchów w synchronizacji ze świadomym oddechem. Oddech się wydłuża, umysł się uspokaja, a ciało relaksuje i uwalnia od napięć.

Sanskrycki termin vinyasa pochodzi od przedrostka „vi”, który oznacza zmienność i przyrostka „nyasa”, który oznacza: w ramach ustalonych parametrów. Te parametry zawarte w Jogasutrach Patańdżalego to: stabilność, wygoda, płynny i długi oddech.

POWER JOGA

Power joga to bardziej intensywna odmiana praktyki jogi. Podczas zajęć płynnie przechodzimy z jednej asany do drugiej, łącząc ruch z oddechem. Jest to idealna forma praktyki zarówno dla osoby początkującej, jak i praktykującej. Dobrze odnajdą się na tych zajęciach osoby, które lubią się trochę zmęczyć i stawiać sobie nowe wyzwania. Intensywność zajęć zwiększa się wraz z rozwojem uczestników.

YIN JOGA regeneracyjna

Yin joga to bardziej statyczna i wyciszająca odmiana praktyki jogi. Używamy pomocy, aby w komfortowy sposób trwać w pozycjach przez kilka minut. Długotrwały łagodny nacisk sprawia, że dochodzimy do głębszych tkanek, takich jak więzadła, ścięgna, stawy, powięź, a nawet kości. Dzięki praktyce zwiększa się zakres ruchomości, a z czasem znacznie poszerza się świadomość i poczucie swojego ciała. Ta forma praktyki jest doskonała dla osób, które na codzień żyją bardzo”yang”, czyli aktywnie, z dużą ilością wyzwań, znerwicowanych i pobudzonych. Yin joga jest także dobra dla osób, które chcą zrównoważyć inne aktywne formy ruchu, a także aktywne formy jogi. Harmonizuje i regeneruje cały organizm.

PILATES

Metoda Pilatesa łączy w sobie praktykę jogi, ćwiczeń izometrycznych, a także baletu. Na zajęciach uczymy się prawidłowej postawy ciała, wzmacniamy mięśnie posturalne oraz mięśnie głębokie brzucha, a także dna miednicy. Dzięki temu bezpośrednio wpływamy na poprawę kondycji kręgosłupa oraz całej sylwetki. Czasami na zajęciach wykorzystujemy pomoce, jak np. piłki ovoball. Intensywność ćwiczeń uczestnicy mogą na bieżąco dopasowywać do siebie, wykonując mniej lub więcej powtórzeń, a także wybierając inne ich warianty.

ZDROWY KRĘGOSŁUP

Zdrowy Kręgosłup to unikalne połączenie zajęć jogi, pilatesu i stretchingu. Na zajęciach ćwiczymy wszechstronnie: wzmacniamy mięśnie posturalne oraz pracujemy nad ich elastycznością.  Celem ćwiczeń jest utrzymanie dobrej kondycji kręgosłupa, który jest fundamentem zdrowia człowieka. Zajęcia dopasowane do możliwości i potrzeb indywidualnych każdego uczestnika, z wykorzystaniem różnych pomocy. Celem zajęć jest profilaktyka dbania o kręgosłup i zapobieganie dolegliwościom.