Rodzaje Zajęć

JOGA KLASYCZNA

Zajęcia jogi klasycznej są przeznaczone dla osób poszukujących równowagi między praktyką ciała i umysłu. Struktura zajęć zawiera elementy wyciszenia, praktyki sekwencji powitania słońca, wybranych asan oraz końcowego relaksu. Możesz również spodziewać się wprowadzania elementów pranajamy – ćwiczeń oddechowych oraz teorii jogi.

Korzyści z praktyki jogi klasycznej: zwiększenie elastyczności i wytrzymałości mięśni, zmniejszenie lub pozbycie się bólów kręgosłupa i innych, zmniejszenie napięć i lepsza jakość snu, spokój umysłu, umiejętność relaksowania się, większa harmonia we wszystkich aspektach życia.

HATHA JOGA dla początkujących

Hatha Joga Początkująca – zajęcia dla osób w każdym wieku i o każdej kondycji fizycznej. W spokojnej formie wprowadzają powoli w świat jogi. Nauka podstawowych asan, właściwych nawyków w jodze, umiejętności relaksowania ciała i usuwania stresu. Polecane dla osób, które zaczynają przygodę z jogą oraz dla tych, którzy po dłuższej przerwie chcą powrócić do praktyki.

VINYASA KRAMA Joga Łagodna

W praktyce vinyasa kramy najważniejsze jest połączenie ruchu z oddechem. Ćwiczenia są delikatne, nic nie robimy na siłę. Powoli uczemy się ciała i tego, jak ma się ułożyć. Propagatorem tego nurtu w Polsce są Maciej i Agnieszka Wielobób.

Sanskrycki termin vinjasa pochodzi od przedrostka vi, który oznacza zmienność i przyrostka nyasa, który oznacza ‘w ramach ustalonych parametrów’. Te parametry zawarte w Jogasutrach Patańdżalego to: stabilność, wygoda, płynny i długi oddech. Podstawą zajęć vinyasa krama joga jest płynne wykonywanie ruchów w synchronizacji ze świadomym oddechem. Oddech się wydłuża, umysł się uspokaja, a ciało relaksuje i uwalnia od napięć.

VINYASA JOGA

Vinyasa to styl praktyki jogi, który cechują płynne przejścia z asany do asany. Intensywność wysiłku jest jednak większa niż na zajęciach jogi vinyasa krama. Jest to idealna forma praktyki zarówno dla osoby początkującej, jak i praktykującej.  Na zajęciach nacisk kładziony jest na bezpieczeństwo wykonywania asan i stopniowy rozwój uczestników.

ASHTANGA VINYASA Joga Dynamiczna

Zajęcia ashtanga vinyasa (czyt.”asztanga winiasa”) charakteryzuje ustalona sekwencja asan. Kontrolowany oddech ujjayi oraz vinyasa, czyli płynne przejścia między asanami zapewniają dobre rozgrzanie podczas praktyki. Joga dynamiczna oprócz wyciszenia, zapewnia nam zastrzyk dobrej energii i wiary we własne możliwości.

Korzyści z praktyki ashtanga vinyasy: poprawa kondycji ciała i sylwetki, oczyszczenie całego organizmu, widoczne postępy w praktyce, zwiększona energia i chęć do życia.

JOGA I MEDYTACJA

Poranna praktyka powolnego rozbudzania ciała oraz sekwencji powitania słońca. Nauczymy się także medytacji, która docelowo będzie stałym 20-minutowym punktem zajęć. Zadbamy o zdrowe ciało i wyciszony umysł. Idealne na jogiczne rozpoczęcie dnia!

PILATES

Metoda Pilatesa łączy praktykę jogi, ćwiczeń izometrycznych, a także baletu. Na zajęciach wzmacniamy mięśnie głębokie brzucha i dna miednicy, dzięki czemu bezpośrednio wpływamy na poprawę kondycji kręgosłupa oraz prawidłową postawę ciała.

Korzyści z praktyki pilatesu: wypracowanie prawidłowych wzorców postawy, zmniejszenie lub pozbycie się bólów kręgosłupa oraz problemów z nietrzymaniem moczu, lepsza kondycja seksualna, uelastycznienie i wzmocnienie mięśni, większa gracja w ruchu.

ZDROWY KRĘGOSŁUP

To unikalne połączenie zajęć jogi, pilatesu i stretchingu. Ich celem jest utrzymanie dobrej kondycji kręgosłupa, który jest fundamentem zdrowia człowieka. Zajęcia dopasowane do możliwości i potrzeb indywidualnych każdego uczestnika, z wykorzystaniem różnych pomocy. Celem zajęć jest profilaktyka dbania o kręgosłup i zapobieganie dolegliwościom.

JOGA DLA DZIECI

Joga dla dzieci to zajęcia angażujące ciało, a także emocje i psychikę dziecka.

Korzyści płynące z praktyki to: zwiększenie gibkości i elastyczności mięśni, wzmocnienie mięśni, korekta sylwetki, odreagowanie stresów i napięć emocjonalnych, nauka samodyscypliny, kształcenie umiejętności społecznych, wzrost wiary w siebie i samoakceptacji.

 

Reklamy