Rodzaje Zajęć

JOGA klasyczna

Zajęcia jogi klasycznej są przeznaczone dla osób poszukujących równowagi między praktyką ciała i umysłu. Struktura zajęć zawiera elementy wyciszenia, praktyki sekwencji powitania słońca, wybranych asan oraz końcowego relaksu. Możesz również spodziewać się wprowadzania elementów pranajamy – ćwiczeń oddechowych oraz teorii jogi.

Korzyści z praktyki jogi klasycznej: zwiększenie elastyczności i wytrzymałości mięśni, zmniejszenie lub pozbycie się bólów kręgosłupa i innych, zmniejszenie napięć i lepsza jakość snu, spokój umysłu, umiejętność relaksowania się, większa harmonia we wszystkich aspektach życia.

JOGA DYNAMICZNA ashtanga vinyasa

Zajęcia ashtanga vinyasa (czyt.”asztanga winiasa”) charakteryzuje ustalona sekwencja asan. Kontrolowany oddech ujjayi oraz vinyasa, czyli płynne przejścia między asanami zapewniają dobre rozgrzanie podczas praktyki. Joga dynamiczna oprócz wyciszenia, zapewnia nam zastrzyk dobrej energii i wiary we własne możliwości.

Korzyści z praktyki ashtanga vinyasy: poprawa kondycji ciała i sylwetki, oczyszczenie całego organizmu, widoczne postępy w praktyce, zwiększona energia i chęć do życia.

Trwają zapisy na ashtangę! Grupa jeszcze nie ruszyła. Zapisy: magda.zieminska@gmail.com, tel. 501 696 844.

PILATES

Metoda Pilatesa łączy praktykę jogi, ćwiczeń izometrycznych, a także baletu. Na zajęciach wzmacniamy mięśnie głębokie brzucha i dna miednicy, dzięki czemu bezpośrednio wpływamy na poprawę kondycji kręgosłupa oraz prawidłową postawę ciała.

Korzyści z praktyki pilatesu: wypracowanie prawidłowych wzorców postawy, zmniejszenie lub pozbycie się bólów kręgosłupa oraz problemów z nietrzymaniem moczu, lepsza kondycja seksualna, uelastycznienie i wzmocnienie mięśni, większa gracja w ruchu.